torsdag 26 november 2009

26 november: Bangkok

Jag hade blivit tipsad om hur jag skulle ga till vaga for att fa tag pa taxi, och framfor allt, RA"TT taxi...
Ja, klockan var ju narmare 6 pa morgonen lokal tid nar vi landade i Bangkok. Jag gick o gick o gick, jag hittade inte ra"tt taxi. Det skulle ju vara sa himla tydligt.. Ga' ga' ga', l"angst bort efter utgangen skulle de taxi som inte var lurendrejare sta'. Fortsatt bara ga' om de ropar pa dig. Inga problem ta"nkte jag. Men ingen ropade.. och ingen taxi hur langt jag a"n gick.
Aha.. pa bottenva'ningen fanns de. Skulle man vetat det?

2 kommentarer:

  1. hej gumman
    det är solsken här idag här men i morgon ska det vara som vanligt. mulet. hoppas du fått något roligare än bara glasnudlar att äta och att thailand visar sin goda sida. väntar på nästa rapport som jag förstår dröjer några dagar. krama elefanten.
    kram til dig från mamma

    SvaraRadera
  2. hej gumman,
    försöker skriva till dig
    solsken här idag men i morgon skall det vara som vanligt igen. hoppas du har det bra nu och fått gott att äta efter dina strapatser. krama elefanten. väntar på nästa rapport från dig. kramar från mamma

    SvaraRadera