torsdag 26 november 2009

26 november: Aldrig har det varit sa' sko"nt med en kalldusch

Fortsatter promenaden langs med Soi Rambutri.
Nasta guest house verkar oxa' helt ok.
Fullt.
Tar nastan till lipen. Jag ar faktiskt jakligt tro"tt!
Den schyssta tjejen framfo"r mig i ko"n, som tagit det sista singelrummet, ser nog glansen i mina o"gon och s"ager att la"ngre ner pa' gatan finns Green House, de har lediga rum.
Rum som hon ratat. Och jag f"orsta'r varfo"r.
Men som sagt a"r jag va"ldigt tro"tt.

Jag bor i ett skrangligt hus. Jag sover i en cell!
Alarmet hade jag satt till kl 10, men jag ignorerade den. Jag struntar i om jag sa' missar hela dagen. Jag a"r som i koma. Stiger upp kl 15:30.

Det finns en toalett i korridoren. Pa toaletten finns a"ven duschen, dvs en duschslang bredvid toan. Har sett fra"schare.
Men det spelar ingen roll just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar